«Φυγή» κορυφαίων στελεχών από το Twitter

Σε καθεστώς διοικητικής αναδιοργάνωσης βρίσκεται ο κολοσσός υψηλής τεχνολογίας και κοινωνικής δικτύωσης Twitter, καθώς τέσσερα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας αποχώρησαν. Τους τελευταίους δώδεκα μήνες, αφότου επανήλθε στο πηδάλιο της εταιρείας ως διευθύνων σύμβουλος ο Τζακ Ντόρσεϊ, η τιμή της μετοχής της Twitter με το ομώνυμο κοινωνικό δίκτυο ανταλλαγής λακωνικών μηνυμάτων έχει εμφανίσει μεγάλες απώλειες άνω του 50% της αξίας της. Επιπλέον, ενώ ο κ. Ντόρσεϊ προώθησε γρήγορα νέα προϊόντα, δεν έγινε εφικτό να ανασχεθεί η επιβράδυνση στην αύξηση των χρηστών του δικτύου. Ωστόσο η διοίκηση της εταιρείας δεν συνέδεσε τις εξελίξεις αυτές με την αποχώρηση των στελεχών.
Αντιθέτως, ο διευθύνων σύμβουλος ανέφερε ότι αποχωρούν για προσωπικούς λόγους η Κέιτ Τζέικομπς Στάντον, επικεφαλής του Τμήματος Μέσων, ο Κέβιν Γουέιλ, επικεφαλής του Τμήματος Προϊόντων, ο Αλεξ Ρούτερ, επικεφαλής του Τμήματος Μηχανικής, και ο Τζέισον Τοφ, επικεφαλής του Τμήματος Ροής Βίντεο Vine. Ο τελευταίος, μάλιστα, ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την Twitter και πηγαίνει στην Google, για να εργαστεί στο πεδίο της εικονικής πραγματικότητας. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, τις οποίες επικαλείται το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, ορισμένοι από τους αποχωρήσαντες το έκαναν λόγω πιέσεων και άλλοι αποφάσισαν αυτόνομα. Επιπλέον, οι ίδιες πηγές τόνισαν ότι σύντομα θα προσληφθούν δύο νέα διευθυντικά στελέχη. Σε ανακοίνωσή του τον Οκτώβριο σχετικά με την προοπτική της κερδοφορίας της Τwitter, ο Τζακ Ντόρσεϊ είχε υπαινιχθεί ότι «είναι αναγκαία η επανεξέταση των δεδομένων της εταιρείας και η επένδυση σε νέα ταλέντα».
Ο κ. Γουέιλ βρισκόταν στην εταιρεία από το 2009 και συχνά ήταν η δημόσια εικόνα της, μιλώντας σε συνέδρια και προαναγγέλλοντας νέα προϊόντα. Η κ. Στάντον εισήλθε στην Twitter το 2010 και είχε αναλάβει τη διεύρυνση της βάσης χρηστών εκτός Ηνωμένων Πολιτειών, ενώ προηγουμένως είχε εργαστεί στις εταιρείες Google και Yahoo, καθώς και στον Λευκό Οίκο και στο υπουργείο Εξωτερικών. Αναφορικά, τέλος, με τον αριθμό των χρηστών του κοινωνικού δικτύου, αυτοί ανέρχονται σήμερα σε 300 εκατομμύρια, ενώ το 2015 είχαν και τη βραδύτερη αύξηση από τότε που ιδρύθηκε η εταιρεία. Αντιθέτως, η εφαρμογή διαμοιρασμού φωτογραφιών Instagram, η οποία ανήκει στο Facebook, είδε τους χρήστες της να ανέρχονται σε 400 εκατομμύρια.

kathimerini.gr

Μοιράσου το:

Διατήρησε το momentum

Κάνε εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο για να λάβεις τις πιο αποτελεσματικές marketing πληροφορίες δοκιμασμένες στο πεδίο της μάχης. Πάρε κεφάλι από τον ανταγωνισμό δωρεάν.

* Επιπλέον, θα έχεις άμεση πρόσβαση στο μυστικό μας marketing σύστημα που αποτελείται από 3 μέρη και που φέρνει πελάτες και πωλήσεις από το μηδέν.