Σεμινάριο Πωλήσεων: Πώς να πουλάτε σε δύσκολους και δύσπιστους πελάτες

Η Business Coaching Lab, η ΑΜΤ Consultants και οι Coaching Leaders σας προσκαλούν σε εναμοναδικό σεμινάριο την Πέμπτη 7 Απριλίου 2016, με εισηγητή τον Patrick Valtin, στο οποίο θα μοιραστούμε μαζί σας τους μυστικούς νόμους των πωλήσεων και πώς αυτές πρέπει να γίνονται στη σημερινή αγορά, προκειμένου να είστε επιτυχημένοι και να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας.
Σκοπός μας είναι να σας βοηθήσουμε να αποκτήσετε μια μοναδική προσέγγιση στην πώλησή σας, η οποία θα εκτοξεύσει τα αποτελέσματά σας – εδώ και ΤΩΡΑ.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Patrick Valtin
Ο Patrick Valtin είναι διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής που ειδικεύεται στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων και στην αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού. Έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από 75.000 άτομα σε 30 χώρες σε όλο τον κόσμο και έχει επιβλέψει την αξιολόγηση 20.000 υποψηφίων για 4.000 πελάτες.
Έχει συμβουλεύσει και εκπαιδεύσει ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε θέματα πωλήσεων, διοίκησης, στρατηγικών Marketing, επιχειρησιακών στρατηγικών, προσλήψεων, οικονομικής ευημερίας και οργάνωσης. Κάποιες από τις εταιρείες που έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια του είναι οι Re-Max, Century 21, Motorola, AIG, Unilever, France Telecom, ATT Canon, Assurance Generale, Zurich Insurance, Coffee Lavazza, BMW, Renault, Peugeot, Mercedes, Toyota, Ford κ.α.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Οι ΝΕΕΣ βασικές αρχές
  • Κανόνας Πρώτος: Η «Πιεστική πώληση» (Push-Selling) δεν έχει πλέον αποτελέσματα. Ο πελάτης δεν αποδέχεται να του λέμε τι να κάνει. Η απάντηση είναι η εξής: εφαρμόστε τη στρατηγική Pull Selling™
  • Κανόνας Δεύτερος: Το να πουλάτε «πείθοντας κάποιον για κάτι» δεν είναι το ίδιο αποτελεσματικό όπως παλιά. Πολλοί «πεπεισμένοι» πελάτες, δεν αγοράζουν. Η απάντηση βρίσκεται στην εφαρμογή τουΠαράγοντα: Συναίσθημα ™.
  • Κανόνας Τρίτος: η παραδοσιακή αγορά έχει κορεστεί και αλλάζει ταχύτατα. Οι περισσότεροι λένε τα ίδια και τα ίδια. Ο πελάτες βαριέται και μπαίνει σε σύγχυση. Η απάντηση βρίσκεται στον Παράγοντα Διαφοροποίηση™.
  • Κανόνας Τέταρτος: Ο πελάτης έχει γίνει πιο καχύποπτος, λιγότερο πιστός και είναι πλέον ένας πολύ πιο «επαγγελματίας» αγοραστής. Η απάντηση βρίσκεται στον Παράγοντα Δημιουργία Αντιλαμβανόμενης Αξίας™.
Το μυστικό επιχείρημα “αγοράς”
  • Μετατρέψτε το κάθε ένα από τα καλύτερά σας επιχειρήματα σε δυνατό συναισθηματικό έναυσμα, προκειμένου να δημιουργήσετε μια ακαταμάχητη, σχεδόν ανεξέλεγκτη επιθυμία του πελάτη να αγοράσει.
  • Εφαρμόστε τον κανόνα του ηλεκτρισμού στην πώληση και πολλαπλασιάστε τον αντίκτυπο που θα έχει η πειθώ σας.
Η νέα προσέγγιση στις πωλήσεις: ο ρόλος σας επανακαθορίζεται
  • Προσπερνώντας το πρώτο εμπόδιο στην πώληση: πριν ακόμα σκεφτείτε να πουλήσετε ένα προϊόν ή υπηρεσία, θα πρέπει να συμβεί κάτι προκειμένου να ξεπεράσετε το εμπόδιο αυτό!
  • Η προ-αναφερθείσα στρατηγική Pull-Selling απαιτεί κάποιες δεξιότητες που δεν έχουν διδαχτεί σε κανένα σχολείο ή σεμινάριο. Αλλά καλά θα κάνετε να τις αναπτύξετε.
  • Προτού καν ο αγοραστής δείξει κάποιο ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, θα πρέπει να συμβεί κάτι στο μυαλό του – κάτι που δεν σχετίζεται καθόλου με τη λογική. Αν δε γνωρίζετε πώς να πυροδοτήσετε αυτό το κάτι, δεν θα καταφέρετε να κλείσετε τη συμφωνία.
  • Όλοι συμφωνούμε ότι ο πελάτης δε θέλει πλέον να δέχεται πίεση. Αλλά γνωρίζουμε επίσης ότι δεν μπορούμε να βασιζόμαστε σε αυτόν για μια απόφαση. Επομένως, πώς μπορείτε να χειριστείτε αυτή τη «διχοτομία» και να τον οδηγήσετε με φυσικό τρόπο να πάρει μια απόφαση εδώ και ΤΩΡΑ, η οποία θα είναι και προς δικό σας όφελος;
Η Μαγική Φόρμουλα
  • Πώς να τελειοποιήσετε τον φυσικό κύκλο πώλησης, σε 3 εύκολα βήματα
  • Το κλείσιμο
  • Πώς να μετατρέπετε μια αντίρρηση, σε ευκαιρία για «κλείσιμο»
  • Διαπραγμάτευση για την τιμή: πώς να αποδείξετε ότι πουλάτε υπερβολικά φτηνά, και ειδικά αν πουλάτε πιο ακριβά
  • Πώς να κάνετε το κλείσιμο γρήγορα και με φυσικό τρόπο, και χωρίς να χρειάζεται να ασκείτε πίεση
  • Δημιουργώντας πελάτες που θα μείνουν για πάντα
  • Πώς να μετατρέψετε τους πελάτες σας στους καλύτερους πρεσβευτές σας
  • Βρίσκοντας ΝΕΟΥΣ πελάτες: η τέχνη της δημιουργίας αφθονίας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
  1. Ημερομηνία: Πέμπτη 7 Απριλίου 2016
  2. Τόπος:  Metropolitan Hotel, Λεωφ. Συγγρού 385, Π. Φάληρο
  3. Διάρκεια: 09:30′ – 16:30′
  4. Ώρα προσέλευσης: 09:00′
  5. Κόστος: 190,00 ευρώ (δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)
  6. Early Booking: 160,00 ευρώ (δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.) μέχρι τις 15/3/2016.
  7. Στο κόστος περιλαμβάνεται διάλειμμα για καφέ, light lunch και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Μοιράσου το:

Διατήρησε το momentum

Κάνε εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο για να λάβεις τις πιο αποτελεσματικές marketing πληροφορίες δοκιμασμένες στο πεδίο της μάχης. Πάρε κεφάλι από τον ανταγωνισμό δωρεάν.

* Επιπλέον, θα έχεις άμεση πρόσβαση στο μυστικό μας marketing σύστημα που αποτελείται από 3 μέρη και που φέρνει πελάτες και πωλήσεις από το μηδέν.