Για 6η συνεχή χρονιά τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών από το ΕΙΕΠ

Για 6η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ)διοργανώνει τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, τον πλέον καταξιωμένο θεσμό στην ελληνική αγορά.
Για τη φετινή χρονιά το ΕΙΕΠ, λαμβάνοντας υπόψη τη σπουδαιότητα ύπαρξης του θεσμού, προχώρησε σε περαιτέρω εξέλιξη και αναβάθμισή του. Οι αλλαγές, προς διευκόλυνση των συμμετεχόντων, ξεκινούν από τον τρόπο υποβολής υποψηφιότητας, η οποία πραγματοποιείται πλέον μέσω ασφαλούς ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ενώ οι κατηγορίες βράβευσης για τον φετινό διαγωνισμό είναι πλέον 13, με 3 φιναλίστ ανά κατηγορία.
Μέσω της διεύρυνσης των κατηγοριών, το ΕΙΕΠ δίνει τη δυνατότητα σε όλες τις εταιρίες, ανεξαρτήτου μεγέθους, να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό και να επωφεληθούν από την απόσπαση ενός Βραβείου Εξυπηρέτησης Πελατών, προσαρμοσμένου στα ελληνικά δεδομένα και στις ανάγκες της αγοράς. Η αναγνώριση και η προβολή που μπορεί να κερδίσει η εταιρία, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον, είναι μέγιστης σημασίας καθώς είναι πλέον ευρέως αποδεκτό ότι η πελατοκεντρική προσέγγιση αποτελεί προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα μιας επιχείρησης. Επιπρόσθετα, οι αλλαγές στη δομή της αίτησης υποψηφιότητας και η διαδικασία υποβολής της, έχουν γίνει με τρόπο και στόχο την εκπαίδευση των εταιριών και την παροχή εργαλείων σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών.
Μέχρι τις 13 Νοεμβρίου 2015 όλες οι εταιρίες, μέλη -και μη- του ΕΙΕΠ, μπορούν να υποβάλουν την υποψηφιότητά τους εδώ, συμπληρώνοντας ένα ενιαίας μορφής ερωτηματολόγιο. Η κάθε εταιρεία έχει δικαίωμα μιας συμμετοχής σε όσες κατηγορίες βραβείων επιθυμεί να συμμετέχει, με εξαίρεση την κατηγορία Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς που μπορεί να δηλώσει είτε στη Μεγάλη Ομάδα είτε στη Μικρή Ομάδα.
Οι κατηγορίες των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2015 είναι:
Κατηγορίες Ομάδα Βραβείων
1
Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη
(Customer Service Training) (Μικρός Οργανισμός)
I. Ειδικά Βραβεία
2
Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη
(CustomerServiceTraining) (Μεγάλος Οργανισμός)
3
Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη
(Customer Experience Innovation) (Οργανισμός)
4
Αντιμετώπιση Έκτακτων Καταστάσεων
(Exceptions & Service Recovery) (Οργανισμός)
5 Ολοκλήρωση Διαύλων  Εξυπηρέτησης Πελάτη
(OmniChannel Customer Service) (Μικρός Οργανισμός)
6 Ολοκλήρωση Διαύλων  Εξυπηρέτησης Πελάτη
(OmniChannel Customer Service) (Μεγάλος Οργανισμός)
7 Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών ΙΙ. Βραβείο Επαγγελματία της Χρονιάς
8
Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών
(Μικρός Οργανισμός)
IΙΙ. Βραβείο Ομάδας της Χρονιάς
9
Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών
(Μεγάλος Οργανισμός)
10
Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών
(Μικρός Οργανισμός)
IV. Βραβείο Οργανισμού της Χρονιάς
11 Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)
12 Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας (έως 40 άτομα) IV. Βραβείο Κέντρου της Χρονιάς
13 Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας (πάνω από 40 άτομα)
Η Τελετή Απονομής των βραβείων, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
πηγή: epixeiro.gr

Μοιράσου το:

Διατήρησε το momentum

Κάνε εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο για να λάβεις τις πιο αποτελεσματικές marketing πληροφορίες δοκιμασμένες στο πεδίο της μάχης. Πάρε κεφάλι από τον ανταγωνισμό δωρεάν.

* Επιπλέον, θα έχεις άμεση πρόσβαση στο μυστικό μας marketing σύστημα που αποτελείται από 3 μέρη και που φέρνει πελάτες και πωλήσεις από το μηδέν.