Αναβάθμισαν την διαφημιστική μας καμπάνια στο AdWords και κατάφεραν άμεσα εντός μήνα να ρίξουν τα κόστη στη Google και να λαμβάνουμε περισσότερες παραγγελίες.
Νίκος Μαυρίδης, e-exoplismos.gr
Δημιουργία μηνιαίου διαφημιστικού πλάνου (Επαναλαμβάνεται κάθε μήνα). Κάθε μήνα θα ορίζονται συγκεκριμένοι στόχοι καθώς και το πλάνο που θα εφαρμοστεί.
Έρευνα αγοράς σε σχέση με τους στόχους της κάθε καμπάνιας. Το μυστικό της επιτυχίας στο marketing είναι η έρευνα. Για κάθε διαφημιστική καμπάνια θα γίνεται αναλυτική έρευνα σχετικά με τον πελάτη. Τι ιστοσελίδες επισκέπτεται, τι ψάχνει, τι ρωτάει κλπ, ώστε να συλλέξουμε τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να είναι επιτυχημένη η καμπάνια.
Έρευνα και ανάλυση λέξεων κλειδιών. Το μυστικό της επιτυχίας στο Google AdWords είναι η έρευνα των λέξεων – κλειδιών που θα χρησιμοποιηθούν για διαφήμιση. Η επιλογή τους είναι αυτή που κρίνει την επιτυχία ή αποτυχία της καμπάνιας.
Έρευνα και ανάλυση πιθανών ιστοσελίδων για προβολή μέσω του δικτύου εμφάνισης. Η έρευνα περιλαμβάνει ιστοσελίδες οι οποίες έλκουν το κοινό που στοχεύουμε και στις οποίες μπορούμε να προβάλλουμε την επιχείρηση με πολύ χαμηλό κόστος.
Δημιουργία λιστών επαναληπτικού marketing. Με την δημιουργία πολλών διαφορετικών κατηγοριών, έχουμε την δυνατότητα να στοχεύσουμε τον υποψήφιο πελάτη ανάλογα με τις σελίδες του website που επισκέφτηκε και να προωθήσουμε αντίστοιχο περιεχόμενο.
Δημιουργία διαφημιστικών Pixels ώστε να καταγράφεται με ακρίβεια η δραστηριότητα των επισκεπτών της ιστοσελίδας και να μπορούν να δημιουργηθούν διαφημίσεις ανάλογα με την συμπεριφορά τους.
Δημιουργία καμπάνιας με βάση τα Pixels. Με βάση όσα καταγράφουν τα διαφημιστικά pixels στον ιστότοπο, θα δημιουργηθούν διαφημιστικές καμπάνιες ώστε το μήνυμα να προβληθεί στον πελάτη την κατάλληλη στιγμή.
Συγγραφή διαφημιστικού κειμένου. Συγγραφή διαφημιστικού κειμένου που να μαγνητίζει τον υποψήφιο πελάτη και που να διαφοροποιεί την εταιρία από τον ανταγωνισμό.
Πλήρης κάλυψη γραφιστικών αναγκών. Δημιουργία διαφημιστικών banners αλλά και ότι χρειαστεί μια επιτυχημένη καμπάνια.
Παρακολούθηση και βελτιστοποίηση. Καθημερινή παρακολούθηση των στατιστικών ώστε να βελτιστοποιηθεί η καμπάνια και να φέρει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα.