ΜΕΡΟΣ 1
Εφαρμοσμένες διαδικασίες και ανάπτυξη εξαγωγών σε Ευρώπη, Ασία, ΗΠΑ και Λατινική Αμερική (εισηγητής: Γιώργος Δερμεντζόγλου, Marketing Director, Manager’s Office)
· Τρόποι προσέγγισης τεχνοκρατικών και μη τεχνοκρατικών αγορών για εξαγωγές. Ενδεδειγμένες στρατηγικές προσέγγισης.
· Διαδικασίες ωρίμανσης αγοράς και ενηλικίωσης πελάτη.
· Ενδεδειγμένες διαδικασίες του Κυκλώματος Πωλήσεων για επιτυχημένες εξαγωγές.
– PRESALES
– SALES
– AFTER SALES
· Ανάλυση Ανταγωνισμού και επιλογή αγοράς στόχου.
· Τι διαδικασίες θα πρέπει να υλοποιηθούν πριν, κατά την διάρκεια και μετά το πέρας μιας έκθεσης ώστε να έχει θετικό πρόσημο στη εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρίας.
· Ο ρόλος του backoffice στις εξαγωγές και το προφίλ του κατάλληλου στελέχους.
ΜΕΡΟΣ 2
Προετοιμασία της επιχείρησης για αποτελεσματικές εξαγωγικές διαδικασίες (εισηγήτρια: Τζένη Σκοτίδη, Export Manager, Manager’s Office)
· Μια επιχείρηση είναι έτοιμη να εξάγει όταν διαθέτει:
· Προϊόν σωστά προετοιμασμένο βάσει των Διεθνών προτύπων συσκευασίας, τυποποίησης, labelling
· Την απαιτούμενη παραγωγική δυναμικότητα
· Τους διαθέσιμους πόρους
· Την δέσμευση της διοίκησης για να παραδώσει ένα εμπόρευμα, προϊόν ή υπηρεσία σε παγκόσμια κλίμακα σε μια ανταγωνιστική τιμή για να μπορέσει να εξασφαλίσει μερίδιο αγοράς.
· 9 ερωτήσεις και βήματα προετοιμασίας εξαγωγικής δραστηριότητα που πρέπει να γνωρίζετε:
· Η επιχείρησή σας έχει κάνει έναρξη εξαγωγικής δραστηριότητας στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο;
· Αναφέρατε Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας;
· Υπάρχει κατοχυρωμένο ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΗΜΑ για τα προς εξαγωγή προϊόντα;
· Εάν ναι η κατοχύρωση του ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ αφορά το κράτος σας, Ευρώπη ή είναι Παγκόσμια;
· Υπάρχουν όλες οι πιστοποιήσεις διασφάλισης ποιότητας και συσκευασίας HACCP (ISO 22000), ISO 9001, BRC Standards, IFS Standards;
· Γνωρίζετε για τα προγράμματα ασφάλισης;
· Ποιες είναι οι χρηματοδοτικές λύσεις για τις εξαγωγικές εταιρίες;
· Απαιτήσεις για συσκευασία και στοιχεία ετικέτας;
· Ποια είναι τα απαιτούμενα φορτωτικά έγγραφα;