Instagram: Το νέο success story των brands

Το Instagram με 1,2 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα και την πλειονότητα των χρηστών του να είναι μέχρι 35 χρονών, αποτελεί το νέο success story για τα brands που θέλουν να προσεγγίσουν το νεανικό κοινό και όχι μόνο.

Αν θέλετε επομένως το brand σας, να κυριαρχήσει και στο Instagram θα χρειαστεί να έχετε μία στρατηγική προσαρμοσμένη σε αυτό το σκοπό. Πως λοιπόν θα καταφέρετε να αυξήσετε το brand awareness σας στο Instagram;

Ξεκινήστε κάνοντας το προφίλ σας «Δημόσιο»
Δώστε την ευκαιρία στους χρήστες του Instagram να αλληλεπιδράσουν με το brand σας χωρίς απαραίτητα να είναι followers. Έτσι, θα μπορείτε να εμφανίζεστε σε όλους τους χρήστες που αναζητούν τα hashtags που χρησιμοποιείτε.

Ενημερώστε το προφίλ σας
Ενημερώστε τη φωτογραφία προφίλ και γράψτε εν συντομία λίγα πράγματα για το brand σας προσθέτοντας και το website url σας ή ακόμα και τη Facebook σελίδα σας.

Ποιότητα και όχι ποσότητα
Δώστε μεγάλη σημασία στην ποιότητα της εικόνας ή του βίντεο. Η εικόνα θα πρέπει να είναι καθαρή και κατά προτίμηση φωτεινή. Μην ανεβάζετε πολλές φωτογραφίες μέσα στην ημέρα γιατί θα κουράσετε τους followers σας. Αν η φωτογραφία δεν είναι ικανή να τραβήξει την προσοχή, καλύτερα να περιμένετε μέχρι να έχετε μία φωτογραφία που θα θέλατε και εσείς οι ίδιοι να κάνετε like ή να μοιραστείτε.

Συνοχή
Προσπαθήστε ο λογαριασμός σας να έχει μία συνοχή και να μην υπάρχουν πολλές διαφοροποιήσεις στα θέματα που προβάλλετε. Αν για παράδειγμα έχετε κάποιο εστιατόριο, όσο και να σας αρέσει το ηλιοβασίλεμα, μην δημοσιεύετε φωτογραφίες από τις διακοπές σας στη Σαντορίνη ανάμεσα στα πιάτα του εστιατορίου σας.

Δημιουργήστε το δικό σας branded hashtag
Όσο πιο πολύ χρησιμοποιείτε το δικό σας branded hashtag στις δημοσιεύσεις σας, τόσο περισσότερο αυξάνετε τις πιθανότητες κάποιος χρήστης να το χρησιμοποιήσει και εκείνος στις δικές του αναρτήσεις. Έτσι, το branded hashtag σας μετά από λίγο καιρό μπορεί να αρχίσει να χρησιμοποιείται και από άλλους χρήστες και εσείς θα μπορείτε να δείτε τι έχει αναρτηθεί και τι λέγεται γύρω από το brand σας.

Κάντε ερωτήσεις
Ρωτήστε κάτι για να κινητοποιήσετε τους followers σας και όχι μόνο να απαντήσουν κάτω από την δημοσίευσή σας. Συνήθως, πολλοί χρήστες συνηθίζουν να κάνουν mention τους φίλους τους αν δουν κάτι που τους έχει τραβήξει την προσοχή ή θέλουν να το μοιραστούν και έτσι θα μεγαλώσει και η δική σας προβολή σε άτομα που δεν σας ακολουθούν ακόμα.

Χρησιμοποιήστε τα σωστά Hashtags
Το Instagram σας δίνει τη δυνατότητα να προσθέσετε μέχρι και 30 hashtags μαζί με τη δημοσίευσή σας. Βρείτε επομένως εκείνα που περιγράφουν καλύτερα την ανάρτηση που θέλετε να κάνετε και δώστε έτσι την ευκαιρία σε χρήστες που ψάχνουν αυτά τα hashtags να σας βρουν εύκολα. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε Brand | Generic | Product | Location Hashtags ώστε να προσδιορίσετε την επιχείρηση, τον κλάδο που ειδικεύεστε, το προϊόν αλλά και την περιοχή που βρίσκεστε.

Τα πάντα έχουν σημασία
Μπορεί η εικόνα να είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στη δημοσίευσή σας και τα hashtags να ακολουθούν, αλλά δώστε την απαραίτητη σημασία και στο κείμενο που θα γράψετε. Φροντίστε να είναι σύντομο και να μπορεί ο χρήστης να γίνει θεατής σε μία ιστορία μέσα από τις αναρτήσεις που κάνετε. Αν για παράδειγμα διοργανώνετε κάποιο event, δημοσιεύστε φωτογραφίες τόσο από την προετοιμασία, τη στιγμή του event αλλά και μετά το event.

Δημοσιεύστε τη σωστή στιγμή
Προσπαθήστε να καταλάβετε ποια ώρα είναι εκείνη που οι χρήστες είναι πιο ενεργοί στο Instagram και κάντε τότε τις δημοσιεύσεις σας. Επειδή το κοινό είναι κυρίως νεανικό, καλή ώρα να δημοσιεύεσετε είναι πριν πάνε τα άτομα στη δουλειά, κατά τη διάρκεια του μεσημερινού διαλείμματος για φαγητό και μετά τη δουλειά. Σαφώς, ανάλογα με το κοινό που θέλετε να στοχεύσετε, σκεφτείτε και εσείς τι ώρα είναι πιθανόν να έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο. Ακόμα, δείτε ποια μέρα οι χρήστες είναι πιο ενεργοί στο Instagram. Την Κυριακή επειδή πολλά brands μπορεί να μην κάνουν δημοσιεύσεις, μπορείτε να πάρετε μεγαλύτερη έκθεση και συνήθως αυτή τη μέρα οι χρήστες κάνουν και περισσότερα likes και σχόλια.

Ακολουθείτε το epixeiro.gr στο Instagram;

Ξεκινήστε επομένως να χρησιμοποιείτε το Instagram σαν ένα βασικό στοιχείο της online στρατηγικής σας και προσπαθήστε συνεχώς να παρακολουθείτε τι λέγεται γύρω από το brand σας. Αναλύστε ποιες δημοσιεύεσεις σας είχαν τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση, προσπαθήστε να βγάλετε συμπεράσματα για την απόδοσή τους και μη σταματήσετε να βελτιώνετε την ποιότητα των δημοσιεύσεών σας.

Παρακολουθήστε πως συμπεριφέρονται κάποια μεγάλα brands στο Instagram αλλά και τους ανταγωνιστές σας αν έχουν ξεκινήσει να δραστηροποιούνται. Μάθετε από τις επιτυχίες και τα λάθη τους και χαράξτε τη δική σας online στρατηγική που θα σας απογειώσει!

Μοιράσου το:

Διατήρησε το momentum

Κάνε εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο για να λάβεις τις πιο αποτελεσματικές marketing πληροφορίες δοκιμασμένες στο πεδίο της μάχης. Πάρε κεφάλι από τον ανταγωνισμό δωρεάν.

* Επιπλέον, θα έχεις άμεση πρόσβαση στο μυστικό μας marketing σύστημα που αποτελείται από 3 μέρη και που φέρνει πελάτες και πωλήσεις από το μηδέν.