-
Αξιοποίησε τους φίλους σου. Πέρα από τα likes που μπορούν να σου χαρίσουν, μπορούν να σε βοηθήσουν να τεστάρεις και τα νέα σου post, πριν τα δημοσιεύσεις επίσημα. Θα εκπλαγείς από το πόσο χρήσιμες παρατηρήσεις μπορείς να λάβεις μέσα από ένα τέτοιο μικρό test market.
-
«Timing is the king»! Αυτή είναι μια κλασσική ατάκα μεταξύ των marketer και όχι άδικα, αναφορικά με τον χρόνο που θα επιλέξεις να κάνεις τις αναρτήσεις σου. Θα μπορούσα να σου γράψω κατεβατά για την σημασία του. Θα περιοριστώ στο βασικότερο. Ανάλυσε την σελίδα σου και βρες ποιες μέρες και ώρες της εβδομάδας εμφανίζουν την μεγαλύτερη κίνηση. Δράσε ανάλογα. Δείξε στο κοινό σου ότι «ακούς» και «αντιδράς» άμεσα.
-
Δείξε την ανθρώπινη σου πλευρά, ακόμη κι αν η σελίδα σου είναι επαγγελματική. Οι χρήστες βαριούνται τις στημένες αναρτήσεις. Επένδυσε στην ειλικρίνεια και χτίσε σχέσεις εμπιστοσύνης. Είναι το διαβατήριο για μια σταθερή και μακρόχρονη σχέση με τους αναγνώστες σου.
-
Αν κάποιος χρήστης αντιδράσει με αγένεια σε μια ανάρτηση σου, κράτα την ψυχραιμία σου και μην παρασυρθείς σε μια αντίδραση που αργότερα θα μετανιώσεις. Ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίσεις τέτοιους τύπους, είναι με υπομονή και χαμόγελο. Στις περισσότερες των περιπτώσεων, αν «αντέξεις» τις πρώτες επιθέσεις τους, θα γίνουν οι φανατικότεροι αναγνώστες σου.
-
Παρακολούθησε τα δημογραφικά της σελίδας σου. Πάντα έχουν κάτι χρήσιμο να σου πουν. Πχ είναι ευρέως γνωστό ότι οι μισοί και πλέον χρήστες στα Social media είναι άνω των 35 ετών. Αν στοχεύεις σε αυτό το κοινό, αλλά βλέπεις στα δημογραφικά σου ότι το νεανικό κοινό 18-24 ανταποκρίνεται περισσότερο, τότε μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσεις το περιεχόμενο των αναρτήσεων σου.
-
Παρακολούθησε τα trends των ημερών και προσάρμοσε τις αναρτήσεις σου ανάλογα. Εργαλεία όπως το Google trends , αλλά και το Υoutube trend dashboard θα σε βοηθήσουν να μαθαίνεις πρώτος/η ποια θέματα τραβούν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των χρηστών.
-
Μην παραλείψεις, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, να μελετάς τα Facebook analytics (θα τα βρεις μέσα στον λογαριασμό σου) και τα Twitter alalytics. Eκεί θα έχεις μια λεπτομερή εικόνα για το αν οι προσπάθειες σου αποδίδουν και σε ποιους τομείς. Ανάλογα με τα αποτελέσματα, προσάρμοσε αντίστοιχα την marketing στρατηγική σου.
-
Κράτα επαφή με τους top influencers των social media. Η online πλατφόρμα twazzup μπορεί να σου φανεί πολύ χρήσιμο εργαλείο, προκειμένου να τους εντοπίσεις.
-
Στην ίδια πλατφόρμα θα βρεις και τις πιο πολυχρησιμοποιημένες λέξεις κλειδιά της ημέρας. Αξιοποίησε τες.
-
Όταν δεις τις προσπάθειες να πιάνουν τόπο, είναι σίγουρο πως θα ενθουσιαστείς. Συνήθως οι περισσότεροι επαγγελματίες, μετά από ένα θετικό αποτέλεσμα, ενθουσιάζονται τόσο, που ξεκινούν να βομβαρδίζουν με ακόμη περισσότερες ενημερώσεις. Μην το κάνεις κι εσύ. Και στην περίπτωση αυτή, ισχύει το «παν μέτρον άριστον»