Συμπεράσματα έρευνας: Το δημογραφικό προφίλ των χρηστών των social media

3d render of people on reflective pie chart. Concept of companies and business merge and acquisitions

H έρευνα του Pew Research Center πραγματοποιήθηκε το 2014, αλλά ακόμη και σήμερα αναγνωρίζεται ως μία από τις εγκυρότερες και πλέον αξιόπιστες μεταξύ των marketer διεθνώς. Η έρευνα, καταγράφει συνοπτικά το προφίλ των χρηστών των δημοφιλέστερων social media.

Μελετώντας το, θα  έχεις μια καλύτερη εικόνα των δημογραφικών χαρακτηριστικών αυτών των χρηστών ανά social media, όπως ηλικία, μορφωτικό επίπεδο, κοινωνικοοικονομική κατάσταση, κλπ.  Αυτό με τη σειρά του μπορεί να  σου φανεί χρήσιμο, προκειμένου να εντοπίσεις και να στοχεύσεις καλύτερα στο κοινό στο οποίο απευθύνεσαι…

Διάβασε την έρευνα εδώ

Μοιράσου το:

Διατήρησε το momentum

Κάνε εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο για να λάβεις τις πιο αποτελεσματικές marketing πληροφορίες δοκιμασμένες στο πεδίο της μάχης. Πάρε κεφάλι από τον ανταγωνισμό δωρεάν.

* Επιπλέον, θα έχεις άμεση πρόσβαση στο μυστικό μας marketing σύστημα που αποτελείται από 3 μέρη και που φέρνει πελάτες και πωλήσεις από το μηδέν.