Το πρώτο Entrepreneurship School στην Ελλάδα

Μετά τις Βρυξέλλες, το Χονγκ Κονγκ και τη Μαδρίτη, η μη κερδοσκοπική οργάνωσηThinkYoung διοργανώνει τη Σχολή Επιχειρηματικότητας (Entrepreneurship School) για πρώτη φορά στην Αθήνα μεταξύ 30 Νοεμβρίου και 4 Δεκεμβρίου 2015, στη Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων “Θ.Ε.Α.” του ΕΒΕΑ.
Η Σχολή δεν έχει καθηγητές, ούτε διαλέξεις. Για μία εβδομάδα, περίπου 100 επίδοξοι επιχειρηματίες μεταξύ 18-35 ετών θα εργαστούν σε ομάδες των 10 ατόμων, ώστε να συντάξουν το δικό τους business plan, και θα θέσουν τις ερωτήσεις τους απευθείας σε επιτυχημένους και νέους επιχειρηματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Στο τέλος της εβδομάδας, θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους στην κριτική επιτροπή, η οποία θα αναδείξει τη νικήτρια ομάδα. Στόχος της Σχολής Επιχειρηματικότητας είναι να δοθεί ώθηση στις νέες και τους νέους συμμετέχοντες και να αναπτύξουν τις κατάλληλες δεξιότητες, ώστε να κάνουν τα πρώτα επιχειρηματικά τους βήματα.

Μεταξύ των ομιλητών θα είναι η κ. Λέλα Δρίτσα, συνιδρυτής της Nannuka, της πρώτης online υπηρεσίας που συνδέει γονείς με 5000+ επαγγελματίες και χώρους για παιδιά, ο Ηλίας Βαρθολομαίος και η Αθηνά-Πωλίνα Ντόβα, συνιδρυτές της Owiwi, η οποία αναπτύσσει παιχνίδια στρατηγικής που χρησιμοποιούνται για την επιλογή και την εκπαίδευση των εργαζομένων, και ο Γιάννης Καρυπίδης με τη Στέβη Θεοδώρου, τα πρόσωπα πίσω από τη βιολογική φάρμα Stayia Farm, που έφτασε στα ράφια του Harrods στο Λονδίνο και σε 12 ευρωπαϊκές χώρες.

Μέρος της εκπαιδευτικής εβδομάδας είναι μια συζήτηση με πολιτικούς και εκπροσώπους δημοσίων φορέων και του επιχειρηματικού κόσμου σχετικά με το παρόν επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα και τις ευκαιρίες για νέους επιχειρηματίες. Στη συζήτηση που θα λάβει χώρα στο Μουσείο της Ακρόπολης θα συμμετάσχουν, μεταξύ άλλων, η Ευρωβουλευτής κ. Εύα Καϊλή και η κ. Λιλή Περγαντά, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Power Health.

Το Entrepreneurship School Greece 2015 διοργανώνεται από τη ThinkYoung, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που εστιάζει στους νέους, με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation, της Coca-Cola στην Ελλάδα και σε συνεργασία με το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών (ΕΕΔΕΓΕ).

Η εκπαιδευτική εβδομάδα θα λάβει χώρα από τις 30 Νοεμβρίου έως τις 4 Δεκεμβρίου 2015 στη Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας «Θ.Ε.Α.» (Κεφαλληνίας 45, 11257, Αθήνα).

Ο στόχος

Το Entrepreneurship School ξεκίνησε με την εξής σκέψη ως αφετηρία: το γεγονός πως τα πανεπιστήμια δε διδάσκουν πάντα στους φοιτητές το πώς να γίνουν επιτυχημένοι επιχειρηματίες. Η πανεπιστημιακή εκπαίδευση συνήθως βασίζεται περισσότερο στη θεωρία, από καθηγητές που δεν έχουν απαραίτητα δοκιμάσει τις δυνάμεις τους στον επιχειρηματικό στίβο. Στόχος μας είναι να το αλλάξουμε αυτό. Πιστεύουμε ότι οι πιο αποτελεσματικοί «καθηγητές» επιχειρηματικότητας είναι οι πραγματικοί επιχειρηματίες. Αυτός είναι ο λόγος που δημιουργήσαμε το πρώτο σχολείο χωρίς καθηγητές. Η αποστολή μας είναι να δημιουργήσουμε ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης, όπου οι συμμετέχοντες αναπτύσσουν τις κατάλληλες δεξιότητες.

Ποιοι μπορούν να λάβουν μέρος

Νέοι ηλικίας 18 έως 35 ετών, που έχουν μια επιχειρηματική ιδέα και θέλουν να μάθουν πώς μπορούν να την αναπτύξουν.

Οι θεματικές

Οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε δύο αίθουσες και σε ομάδες των δέκα περίπου συμμετεχόντων. Κάθε μια ομάδα προετοιμάζει και θέτει τις ερωτήσεις της στον επιχειρηματία-ομιλητή πάνω σε μια από τις θεματικές του σχολείου: (1) Από την ιδέα στην πράξη, (2) Στρατηγική μάρκετινγκ, (3) Διαχείριση πόρων, (4) Η αποτυχία στο δρόμο προς την επιτυχία, (5) Επικοινωνία και δικτύωση.

Ο διαγωνισμός

Κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής εβδομάδας, οι συμμετέχοντες εργάζονται σε ομάδες για την ανάπτυξη ενός επιχειρηματικού σχεδίου, το οποίο παρουσιάζουν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού που θα πραγματοποιηθεί στο τέλος του προγράμματος.

Η κριτική επιτροπή του διαγωνισμού απαρτίζεται από επιτυχημένους επιχειρηματίες και συμβούλους επιχειρήσεων, οι οποίοι θα αξιολογήσουν κάθε παρουσίαση και θα αναδείξουν τη νικήτρια ομάδα βάσει των ακόλουθων κριτηρίων: (1) καινοτομία, (2) δυνατότητα εφαρμογής, (3) βιωσιμότητα, (4) προοπτική προσέλκυσης επενδύσεων και (5) συνεργασία.

Οι επιχειρηματίες

  • Νίκη Κουτσιανά (Apivita)
  • Λιλή Περγαντά (Power Health)
  • Λέλα Δρίτσα & Μαρία Αρναουτάκη (Nannuka)
  • Στέβη Θεοδώρου & Γιάννης Καρυπίδης
  • (Stayia Farm)
  • Μαργαρίτα Σιγανού (Siganos SA)
  • James Eder (The Beans Group)
  • Αθηνά-Πωλίνα Ντόβα & Ηλίας Βαρθολομαίος (Owiwi)
  • Azzurra Giorgio (Intervieweb)
  • Αποστολίνα Τσαλταμπάση (Oecon Group)
  • Αλεξία Κουτρούλια (Palmie Bistro)
  • Δημήτρης Γαρδικιώτης (Mobiwiki)
  • Χρήστος Πασσιόπουλος (Vitascan)

Το Debate

Μέρος της εκπαιδευτικής εβδομάδας είναι μια συζήτηση με πολιτικούς και εκπροσώπους δημοσίων φορέων και του επιχειρηματικού κόσμου, σχετικά με το παρόν επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα και τις ευκαιρίες για νέους επιχειρηματίες. Στη συζήτηση που θα λάβει χώρα στο Μουσείο της Ακρόπολης την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου θα συμμετάσχει, μεταξύ άλλων, η Ευρωβουλευτής κ. Εύα Καϊλή.

Οι προηγούμενες διοργανώσεις

Tο Entrepreneurship School διοργανώνεται από το 2011 σε ετήσια βάση στις Βρυξέλλες και το Χονγκ Κονγκ, και φέτος για πρώτη φορά στη Μαδρίτη και την Αθήνα. Κάθε χρόνο, περισσότεροι από 300 νέοι από όλο τον κόσμο έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με επιτυχημένους επιχειρηματίες και να αναπτύξουν τις δεξιότητες που χρειάζονται για να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση.

«Καθηγητές» έχουν υπάρξει, μεταξύ άλλων, ο ιδρυτής του Wall Street Institute International, και η συνιδρυτής της TOMTOM, ενώ το Entrepreneurship School έχει συνεργαστεί επίσης με τις εταιρείες Google, Huawei, Amway, The Coca-Cola Company, καθώς και με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από προηγούμενες διοργανώσεις εδώ.

 epixeiro.gr

Μοιράσου το:

Διατήρησε το momentum

Κάνε εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο για να λάβεις τις πιο αποτελεσματικές marketing πληροφορίες δοκιμασμένες στο πεδίο της μάχης. Πάρε κεφάλι από τον ανταγωνισμό δωρεάν.

* Επιπλέον, θα έχεις άμεση πρόσβαση στο μυστικό μας marketing σύστημα που αποτελείται από 3 μέρη και που φέρνει πελάτες και πωλήσεις από το μηδέν.