Ο δρόμος προς την κορυφή για κάθε επιχείρηση δεν ήταν ποτέ στρωμένος με λουλούδια. Πρόκειται για μια εξελικτική διαδικασία που περνά μέσα από διάφορα στάδια. Σύμφωνα με τις παρατηρήσεις των ακαδημαϊκών, τα στάδια αυτά, μοιάζουν να είναι κοινά για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων ανά τον κόσμο και αποτυπώνονται εξαιρετικά στην γνωστή καμπύλη του Greiner.
Αν θες να μάθεις επιγραμματικά σε ποιο στάδιο ανάπτυξης βρίσκεται η δική σου επιχείρηση και πού πρέπει να δώσεις έμφαση, για να περάσεις στο επόμενο στάδιο ανάπτυξης, δεν έχεις παρά να ανατρέξεις στο συνημμένο infographic. Αν όμως θέλεις να μάθεις ακόμη περισσότερα την ουσία της θεωρίας του Greiner, ανέτρεξε στην Ανοιχτή Βιβλιοθήκη του BMG εδώ