H έρευνα του Pew Research Center πραγματοποιήθηκε το 2014, αλλά ακόμη και σήμερα αναγνωρίζεται ως μία από τις εγκυρότερες και πλέον αξιόπιστες μεταξύ των marketer διεθνώς. Η έρευνα, καταγράφει συνοπτικά το προφίλ των χρηστών των δημοφιλέστερων social media.
Μελετώντας το, θα έχεις μια καλύτερη εικόνα των δημογραφικών χαρακτηριστικών αυτών των χρηστών ανά social media, όπως ηλικία, μορφωτικό επίπεδο, κοινωνικοοικονομική κατάσταση, κλπ. Αυτό με τη σειρά του μπορεί να σου φανεί χρήσιμο, προκειμένου να εντοπίσεις και να στοχεύσεις καλύτερα στο κοινό στο οποίο απευθύνεσαι…