Η A bit of Greece διοργανώνει την Κυριακή 24 Απριλίου 2016 και ώρα 10:00- 15:00 στα γραφεία της στην Αθήνα, σεμινάριο με θέμα: Εξαγωγικό Μάρκετινγκ. Πώς να κάνετε εξαγωγές μόνοι σας.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις του εξαγωγικού μάρκετινγκ, ώστε να μπορέσουν να χαράξουν την εξωτερική τους στρατηγική στα πλαίσια ενός ολοκληρωμένου προγράμματος μάρκετινγκ.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να αναπτυχθούν στις ξένες αγορές.
- Στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις εξαγωγικού μάρκετινγκ ώστε να συμβάλλουν στην εξαγωγική δραστηριότητα της επιχείρησης τους.
- Όσοι θέλουν να ασχοληθούν με το Διεθνές Μάρκετινγκ.
Μεταξύ άλλων, στο σεμινάριο θα τεθούν ζητήματα όπως:
- Η σημασία του μάρκετινγκ στη σύγχρονη επιχείρηση.
- Πώς θα ξεκινήσω τις εξαγωγές; Ποιά εργαλεία να χρησιμοποιήσω για ανάλυση και αξιολόγηση;
- Κριτήρια αξιολόγησης αγορών. Επιλογή μεθόδου εισόδου σε κάθε αγορά. Ανάλυση ανταγωνισμού.
- Έρευνα αγοράς. Τρόποι συλλογής στοιχείων της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Πηγές άντλησης στοιχείων αγοράς.
- Τμηματοποίηση της αγοράς. Σε ποιες αγορές να στοχεύσω (targeting); Τοποθέτηση προϊόντος (positioning).
- Σχεδιασμός προϊόντος. Η σημασία του Branding. Χαρακτηριστικά και σχεδιασμός της συσκευασίας.
- Ποια τιμολογιακή πολιτική να ακολουθήσω;
- Κανάλια διανομής και εξεύρεση συνεργατών.
- Πώς να προωθήσω το προϊόν ή υπηρεσία μου; Η σημασία της Ολοκληρωμένης Επικοινωνιακής Στρατηγικής (Integrated Marketing Communication).
- Δημιουργία της παρουσίας μου στο διαδίκτυο. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου site και e-shop;
- Προβολή και Προώθηση μέσω διαδικτύου στις διεθνείς αγορές. Search Engine Optimization (SEO), Google Adwords, Banners, Article marketing και E-mail campaigns.
- Ποια εργαλεία του Digital Marketing να χρησιμοποιήσω; Πόσο κοστίζουν και ποια είναι η απόδοση τους;
- Social Media: Διεθνείς πλατφόρμες επικοινωνίας. Ποια είναι τα πιο αποτελεσματικά για κάθε αγορά;
- Δημόσιες Σχέσεις στις διεθνείς αγορές. Πώς και πότε να συντάξω ένα δελτίο τύπου; Πού θα το στείλω;
- Ο καθοριστικός ρόλος του Marketing Plan. Πόσο σημαντική είναι η οργάνωση των ενεργειών, o καθορισμός του προϋπολογισμού και ο συστηματικός έλεγχος;
Εισηγήτρια του σεμιναρίου είναι η Βίκυ Πέππα, International Marketing Consultant & Γενική Διευθύντρια της A bit Of Greece- Marketing Services and Export. Η Βίκυ Πέππα, τα τελευταία 15 χρόνια, εργάστηκε στον χώρο των επιχειρήσεων με ειδίκευση στο Marketing και την Επιχειρησιακή Ανάπτυξη αποκτώντας εμπειρία σε πολλούς και διαφορετικούς κλάδους.
Στον κλάδο του Λιανεμπορίου ως Διευθύντρια Marketing και Δημοσίων Σχέσεων για Ελλάδα, Βαλκάνια και Κύπρο για την εταιρία ρούχων Gap του Ομίλου Μαρινόπουλου.
Στον κλάδο των Καλλυντικών ως Υπεύθυνη Marketing στην L’Oréal Hellas, έχοντας την ευθύνη των μαρκών Lancôme και Kiehl’s.
Στον κλάδο των Εξαγωγών ως Διευθύντρια Εξαγωγών στην εταιρία Κορρές Φυσικά Προϊόντα και ήταν υπεύθυνη για την ανάπτυξη της μάρκας σε Αμερική, Αγγλία, Ρωσία, Ν. Αφρική, Η. Εμιράτα και χώρες Βαλτικής.
Στον κλάδο των Τροφίμων στην εταιρία Tasty Foods στο τμήμα Marketing.
Μετά το τέλος του σεμιναρίου θα χορηγηθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης στους συμμετέχοντες.
Το κόστος του σεμιναρίου είναι 90 ευρώ με Φ.Π.Α., ενώ παρέχεται ειδική έκπτωση σε ανέργους, φοιτητές και σε ομαδικές εγγραφές.
Early booking offer: Για κρατήσεις θέσεων έως και 17 Απριλίου, η τιμή συμμετοχής είναι 70 ευρώ με Φ.Π.Α.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο info@abitofgreece.gr, 2102716284
epixeiro.gr