Συχνά καθόταν και κοιτούσε από το παράθυρο τον ορίζοντα του Μανχάτταν παρατηρώντας ένα από τα κύρια σύμβολα επιτυχίας της πόλης: Το Empire State Building.
Ο λόγος για τον Daymond John, του οποίου το γραφείο σήμερα βρίσκεται στον 66ο όροφο σε ένα από τα πιο διάσημα αξιοθέατα της Νέας Υόρκης: «Είμαι ένα προϊόν αυτής της καταπληκτικής πόλης», δήλωσε ο ίδιος.
Προτού το Shark Tank, ένα αμερικανικό ριάλιτι, τον κάνει διάσημο, ο John ήταν ιδρυτής και CEO της FUBU, μιας γνωστής εταιρείας ενδυμάτων.
Όλα ξεκίνησαν με τη ραπτομηχανή της μητέρας του και τα 40 δολάρια που είχε ως αρχικό κεφάλαιο εκκίνησης.
O επιχειρηματίας ξεκίνησε να σχεδιάζει T-shirts. Μάλιστα, τα έραβε το βράδυ τη νύχτα και στη συνέχεια τα έδινε σε ράπερ τραγουδιστές να τα φορούν σε διάφορα μουσικά βίντεο και ταινίες. Κατά τη διάρκεια της ημέρας εργαζόταν σε μια δεύτερη δουλειά στο Red Lobster.
«Γυρνούσα σπίτι το βράδυ, έραβα πουκάμισα και μπλούζες, ξυπνούσα το πρωί πήγαινα για δουλειά στο Red Lobsters για να μπορώ να πληρώνω τους λογαριασμούς, αλλά ήθελα να κυνηγήσω το όνειρό μου και γι’ αυτό έπρεπε να εγκαταλείψω τα πάντα», προσέθεσε ο John.
Το νυχτερινό ράψιμο του John μετατράπηκε σε εργασία πλήρους απασχόλησης. Με 40 δολάρια και τρεις φίλους ίδρυσε την εταιρεία ενδυμάτων FUBU, η οποία εξελίχθηκε σε μια εταιρεία αξίας εξι δισ. δολαρίων.
Κατά τη διάρκεια της καρίερας του ο ίδιος συνεργάστηκε με τις αδελφές Kardasians, τους ράπερ LL Cool J και Pit Bull και τον μπόξερ Lennox Lewis, ενώ το 2015 ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, τον διόρισε ως έναν από τους εννέα Πρεσβευτές της Παγκόσμιας Επιχειρηματικότητας.
«Το κλειδί της επιτυχίας είναι είναι να έχει κανείς δίπλα του ανθρώπους που τον στηρίζουν», σημείωσε ο John αναφερόμενος στη μητέρα του, η οποία εργαζόταν ως αεροσυνοδός στην αεροπορική εταιρεια American Airlines και τον στήριξε στις δύσκολες στιγμές του.
«Έχω δυσλεξία και το έμαθα πριν δέκα χρόνια. Η μητέρα μου με έκανε να πιστεύω πως αυτό δεν είναι και κάτι σημαντικό. Γνώριζε όμως ότι θα μπορούσα να είμαι καλός στα μαθηματικά και στον τομέα της επιστήμης και εάν αντιμετώπιζα κάποια δυσκολία στο διάβασμα με ωθούσε να προσπαθήσω πιο σκληρά», συμπλήρωσε.
Σε αντίθεση με όσους λένε ότι τα χρήματα φέρνουν και χρήματα, ο John υποστηρίζει ότι η έλλειψη χρημάτων μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργικότητα, μια θεωρία που υποστηρίζει στο νέο του βιβλίο «The Power Of Broke». «Συνειδητοποίησα ότι κάθε φορά που ένιωθα ευτυχισμένος, τα χρήματα δεν ήταν ποτέ μέρος της».
H επιχειρηματική του φιλοσοφία θεωρεί την αποτυχία ως ένα μέρος της διαδικασίας της μάθησης: «Μου αρέσει να ακούω τις αποτυχίες. Θέλω να ξέρω ότι συνεργάζομαι με κάποιον που προσπάθησε να κάνει πολλά. Ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας έχει και επιτυχίες και αποτυχίες», κατέληξε ο John.