Η επόμενη γενιά ψηφιακών πληρωμών

Το 2015, οι καταναλωτές υιοθέτησαν τις αυξανόμενες διαθέσιμες επιλογές σε ψηφιακές πληρωμές, αφήνοντας πίσω τους το ερώτημα «Ποιο είναι το επόμενο βήμα;».
Οι κάτοχοι καρτών παγκοσμίως ζητούν από τους εκδότες καρτών και τους εμπόρους να προσφέρουν ρεαλιστικές, έτοιμες προς χρήση επιλογές πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου, όπως αποδεικνύεται από τα σχόλια στα social media – τα οποία υπερδιπλασιάστηκαν μέσα σε ένα μόνο χρόνο. Τα παραπάνω δεδομένα επικρατούν στα αποτελέσματα που προέκυψαν από την 4η ετήσια έρευνα της MasterCard «Mobile Payments», η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την PRIME Research. Η έρευνα παρακολούθησε 2 εκατομμύρια social media posts παγκοσμίως σχετικά με τις πληρωμές, σε Twitter, Facebook, Instagram, Forums, Google+ και YouTube, σε σύγκριση με 85.000 posts που καταγράφηκαν αντίστοιχα το 2012.
«Οσο περισσότερες επιλογές είναι διαθέσιμες, τόσο η συζήτηση εξελίσσεται και οι καταναλωτές φαίνεται να καλωσορίζουν την επόμενη γενιά πληρωμών», ανέφερε η Marcy Cohen, VP, Digital Communications της MasterCard. Τα ψηφιακά πορτοφόλια, συμπεριλαμβανομένων των Apple Pay, Samsung Pay, Android Pay και MasterPass κυριάρχησαν –σε ποσοστό 97%– στο σύνολο των συζητήσεων για πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου το 2015, με επίκεντρο το λανσάρισμα νέων προϊόντων, τη βελτίωση των υπηρεσιών και το πώς οι χρήστες τις βαθμολογούν.
Οι συζητήσεις για κάρτες ανέπαφων συναλλαγών επικεντρώθηκαν στην παγκόσμια αποδοχή σε μέσα μαζικής μεταφοράς –όπως στο Λονδίνο και την Αγία Πετρούπολη– καθώς και στη διαθεσιμότητα για μεγάλα αθλητικά γεγονότα ανά τον κόσμο. Οι αναφορές σε wearables το τελευταίο τετράμηνο του 2015 ήταν κατά 30 φορές υψηλότερες από το πρώτο τετράμηνο του χρόνου.
Τα ψηφιακά πορτοφόλια κερδίζουν έδαφος στις συζητήσεις, παγκοσμίως. Τον τελευταίο χρόνο έχει καταγραφεί αύξηση σε όλες τις περιοχές που εξετάζονται από την έρευνα: Ασία-Ειρηνικός (+159%), Ευρώπη (+144%), Λατινική Αμερική (+144%), Μέση Ανατολή & Αφρική (+111%) και Β. Αμερική (+519%). Η προστασία και η ασφάλεια των κινητών πληρωμών συνεχίζουν να οδηγούν τις συζητήσεις στα social media, καθώς περισσότεροι καταναλωτές συνεχίζουν να έχουν θετική ή ουδέτερη άποψη για τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται (94%).

kathimerini.gr

Μοιράσου το:

Διατήρησε το momentum

Κάνε εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο για να λάβεις τις πιο αποτελεσματικές marketing πληροφορίες δοκιμασμένες στο πεδίο της μάχης. Πάρε κεφάλι από τον ανταγωνισμό δωρεάν.

* Επιπλέον, θα έχεις άμεση πρόσβαση στο μυστικό μας marketing σύστημα που αποτελείται από 3 μέρη και που φέρνει πελάτες και πωλήσεις από το μηδέν.