Το Διαδίκτυο και μάλιστα το mobile Ιnternet χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότεροι Ελληνες προκειμένου να δουν σελίδες ή να αγοράσουν προϊόντα, με αποτέλεσμα τρεις στους πέντε χρήστες (το 62,3%) να συνδέονται στο Διαδίκτυο μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Συνολικά η σχέση του Ελληνα με τον παγκόσμιο ιστό γίνεται όλο και στενότερη καθώς σήμερα περισσότεροι από επτά στους δέκα χρήστες (ποσοστό 73,4%) χρησιμοποιούν πλέον το Internet (77,3% για τους άνδρες και 69,6% για τις γυναίκες).
Μάλιστα, περισσότεροι από έξι στους δέκα (ποσοστό 65,3%) συνδέονται σε καθημερινή βάση (70,3% είναι το αντίστοιχο ποσοστό για τους άνδρες και 60,5% για τις γυναίκες), ενώ αφιερώνουν 140 λεπτά την ημέρα στο Διαδίκτυο σε καθημερινή βάση.
Αυτή τη στροφή του Ελληνα στις φορητές συσκευές ως μέσο για τη σύνδεση στο Διαδίκτυο και την ακόμη στενότερη σχέση του με το Internet επιβεβαιώνουν τα στοιχεία της Focus Bari για το τελευταίο τρίμηνο του 2015.
Σύμφωνα με την έρευνα Web ID, η οποία διενεργήθηκε σε δείγμα 12.000 ατόμων ηλικίας 13-74 ετών, το διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2015, ο Ελληνας αφιερώνει πλέον περίπου 2,5 ώρες ημερησίως στο σερφάρισμα. Πιο συγκεκριμένα, η μέση διάρκεια χρήσης του Ιnternet σε καθημερινή βάση φθάνει τα 140 λεπτά, με τους άνδρες να αφιερώνουν κατά μέσον όρο 145 λεπτά στην online περιήγηση. Στις πιο νεαρές ηλικίες η καθημερινή χρήση του Διαδικτύου εκτοξεύεται, αφού οι νέοι ηλικίας 13-17 ετών χρησιμοποιούν το Internet 157 λεπτά την ημέρα, οι ηλικίες 18-24 αφιερώνουν στον παγκόσμιο ιστό 184 λεπτά από τον ημερήσιο χρόνο τους, με τις ηλικίες 25-34 να σερφάρουν επί 149 λεπτά την ημέρα.
Πάντως, ψήφο εμπιστοσύνης στα social media συνεχίζουν να δίνουν οι έλληνες χρήστες που, κατά μέσον όρο, αφιερώνουν στις σχετικές ιστοσελίδες 84 λεπτά του ημερήσιου χρόνου τους. Περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περνούν οι ηλικίες 13-17 ετών, με τον μέσο όρο χρήσης να αυξάνεται στα 99 λεπτά την ημέρα, ενώ στην ηλικιακή ομάδα των 18-24 εκτοξεύεται στα 123 λεπτά ημερησίως. Το Facebook παραμένει το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο στην Ελλάδα, με το ποσοστό όσων διαθέτουν λογαριασμό στην ιστοσελίδα να ανέρχεται το τέταρτο τρίμηνο του 2015 σε 51,8%.
Δεύτερο στις προτιμήσεις των ελλήνων χρηστών έρχεται το YouΤube με 24,2% και ακολουθούν το Google+ με 14,2%, το Instagram με 12,9% και το Twitter με 8,1%. Υψηλά ποσοστά χρήσης συγκεντρώνουν και οι ιστοσελίδες ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων όπως το Skype (26,7%), το Viber (23,6%) και το Facebook Messenger (17%).
tovima.gr