Μονόδρομος είναι για τις ασφαλιστικές η προσαρμογή τους στις τεχνολογικές εξελίξεις. Τα νέα δεδομένα της προσφοράς και της ζήτησης ή διαφορετικά η «Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση» όπως αποκαλέστηκε στο World Economic Forum διαμορφώνουν νέο πλαίσιο λειτουργίας για τις ασφαλιστικές.
Η ραγδαία άνοδος του Internet of Things (ΙοΤ) επιβάλλει μεταξύ των άλλων αλλαγές στα κανάλια διανομής των ασφαλιστικών, σύμφωνα με την Capgemini & Efma.
Το World Insurance Report 2016 (WIR) αναφέρει ότι το IoT σε συνδυασμό με αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών ασκεί πιέσεις στις και υποβάλλει τις ασφαλιστικές σε αναδιαρθρώσεις.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη το ¼ των πελατών της γενιάς Gen X σχεδιάζει να πραγματοποιήσει τις αγορές ή τις ανανεώσεις των συμβολαίων μέσα από τα ψηφιακά κανάλια διανομής.
Το ¼ επίσης του δείγματος δηλώνει ότι επιθυμεί να πραγματοποιήσει τις αγορές του μέσα από παραδοσιακά κανάλια διανομής ασφαλιστικών προϊόντων.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Capgemini, αν οι ασφαλιστικές δεν προσαρμοστούν παρέχουν ψηφιακή υποστήριξη, ο ανταγωνισμός θα τις βγάλει εκτός αγοράς.
Τα drones, τα ρομπότ, οι ψηφιακές φορητές μονάδες, τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, τα οικιακά οικοσυστήματα θέτουν σε κίνδυνο το μέλλον των ασφαλιστικών, σύμφωνα με την μελέτη, στην περίπτωση που δεν υιοθετήσουν τις κατάλληλες τεχνολογίες.
Η μελέτη αναφέρει ότι το 45% των πελατών της γενιάς Gen X επιδιώκουν να συνδεθούν με τις ανωτέρων ψηφιακές μονάδες γεγονός που επιβεβαιώνει ότι αλλάζει το τρόπος διαχείρισης του κινδύνου.
Σημειώνεται η έρευνα διεξήχθη σε 30 αγορές ήτοι σε Βόρεια Αμερική, Ευρώπη, Ασία και Ειρηνικό, εκπροσωπώντας το 93% της παγκόσμιας ασφαλιστικής αγοράς.
sofokleousin.gr